نقش هوش تجاري در بهبود ارائه خدمات بيمه هاي عمر

نقش-هوش-تجاري-در-بهبود-ارائه-خدمات-بيمه-هاي-عمرپايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش مدیریت بیمه، چکیده: برای موفقیت بازار رقابتی، شرکت‌های بیمه باید به تحلیل نیازهای مشتری و سازماندهی فرآیندهای کسب و کار خود در زنجیره ارزش بپردازند تا نیازهای منحصربه فرد هر مشتری را برآورده سازند. آنچه در این بحث فرض شده است، این است که شرکت‌ ...دانلود فایل



امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوعات مرتبط :