سنجش سطح کیفیت خدمات و رتبه بندی عوامل مؤثر بر آن با استفاده از روش سروکوال

سنجش-سطح-کیفیت-خدمات-و-رتبه-بندی-عوامل-مؤثر-بر-آن-با-استفاده-از-روش-سروکوالپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، استفاده از تکنیک تکنیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) و تصمیم گیری سلسله مراتبی، چکیده: امروزه، با رقابتی شدن بازار صنعت بانکداری و متنوع شدن خدمات در این عرصه، بانک ها برای حفظ بقای خود در این بازار، بایستی به این نکته توجه نمایند که ضامن بقای ..دانلود فایل



امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوعات مرتبط :