بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک

بررسي-عوامل-موثر-بر-رضايت-مشتريان-از-بيمه‌ي-الکترونيکپايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگانی گرايش بيمه، چکیده: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی- پیمایشی از نوع میدانی است. جامعه‌ي آماري اين تحقيق ...دانلود فایل



امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوعات مرتبط :